لطفاً این وبلاگ را محبوب کنید:

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی سایت نازک بین من در گوگل پلاس ایمنی شغلی پست الکترونیک درباره

90/4/24
10:6 ع

علی رغم این که توقع داشتم دوستان هیأت مدیره همانطوری که از اعضا، دعوت به حضور در جلسه کردند، دعوت به ثبت نام برای انتخابات بازرسی هم می کردند، ولی خوب! دوستان بهتر از ما، جای ما! ضمن این که طی دوسالی که بازرس بودم آن قدر به دوستان هیأت مدیره و مدیر عامل محترم اعتماد دارم که روی بازرسی حساسیت نداشته باشم. در هر صورت از بازرسین قبلی تشکر و برای بازرسین جدید آرزوی توفیق دارم و مسئله ی دیگری که پیش آمد، حرفهایی بود که برخی از نامزدها بر علیه هم طرح کردند که باعث شد نه تنها از نامزد نشدن ناراحت نشوم، که خوشحال هم بشوم.

یادش بخیر، در دوسالی که بازرس بودم هم در اکثر جلسات هیأت مدیره شرکت کردم و هم در سایت های خبری (مثل شمال نیوز و نقد نیوز) مطلب نوشتم و هم وبلاگ تعاونی و این وبلاگ را راه اندازی کردم، هم بارها به صورت سرزده به عنوان بازرس از پروژه بازرسی کردم، هم برخی پیگیری های استانداری را به صورت خودجوش (تا مرحله ی درگیری با اداره ی ارزیابی عملکرد، حراست و معاونت عمرانی استانداری) انجام دادم و هم در انجام حسابرسی در معیت آقای سپرده شاگردی کردم و گزارش حسابرسی قبلی را با هم تهیه کردیم، ولی هرگز اینچنین که در این جلسه شاهد بودم نه کسی را زیر سوال بردم و نه به خاطر از بین رفتن فرصت نامزدی در انتخابات (در اثر نقص در پرونده ی ثبت نام یا عدم دعوت به ثبت نام) کسی از دوستانم را مورد بی مهری قرار داده ام و همین که اعضای هیأت مدیره با تمام وجود برای تعاونی و اعضایش در حال فعالیتند برای من کافی است. 

راستی همانطوری که پیش بینی می کردم و در یکی از مطالب قبلی در همین وبلاگ نوشته بودم، پیمانکار برخلاف قولی که داده بود (تا تاریخ برگزاری مجمع تمام سقف ها را بزند) هنوز برخی واحد ها را حتی به طبقه ی پنجم هم نرسانده است! که به نظر می رسد فشار بیشتر و قاطعانه را بر عملکرد پیمانکار می طلبد.

ضمنا مشکل دیگر شهرک که نباید تعاونی های مختلف از آن غفلت کنند این است که واقعا مبهم است چه زمانی امور زیربنایی شهرک به اتمام برسد، چرا که اگر آپارتمان ها آماده بشود ولی شهرک آماده ی سکونت نباشد در واقع هیچ کاری انجام نشده است و دیگر این که بازپرداخت وام ها قبل از ساکن شدن در آپارتمان ها، در کنار پرداخت اجاره بها برای اعضایی که مستأجرند، بس مشکل و طاقت فرسا خواهد بود.


مشخصات مدیر وبلاگ
 
لوگوی وبلاگ
 

عناوین یادداشتهای وبلاگ
خبر مایه
بایگانی
 
لوگوی دوستان
 
دوستان
 

       
       

مسکن مهر کارمندان رشت

مسائل، مشکلات و گزارش های تعاونی مسکن مهر کارمندان رشت

@media print { /* your print styles go here */ #header, #footer, #menu { display: none; } body { font: 12pt georgia,serif; } h1 { font-size: 18pt; } h2 { font-size: 16pt; color: #000; } } @media screen and (min-width: 480px) and (max-width: 960px) { #header { display: none; } }