لطفاً این وبلاگ را محبوب کنید:

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی سایت نازک بین من در گوگل پلاس ایمنی شغلی پست الکترونیک درباره

90/10/14
1:51 ع

جناب آقای مهدی سعادتی
استاندارمحترم گیلان
سلام علیکم 

اینجانب یکی از متقاضیان مسکن مهر رشت بوده و مدت 2 سال نیز بازرس تعاونی مسکن مهر کارمندان رشت و از اعضای آن تعاونی می باشم. اینجانب و بسیاری از امثال من از سال 86 در این طرح ثبت نام کردیم و تشکیل تعاونی ها و تعیین پیمانکاران و انجام مقدمات آن مدت زیادی طول کشید تا در مهر 88، قراردادهای پیمانکاری با دخالت مسئولان وقت استان با ترک تشریفات و بدون در نظر گرفتن توان و تجربه ی پیمانکاران انجام شد.
بر اساس قرارداد منعقده بین پیمانکار و تعاونی در مهر 88 مقرر شد تا تعاونی طی دو سال این پروژه را طبق قرارداد تحویل اعضا دهد و در صورت تعلل درآن مستوجب جریمه گردد؛ ولی با کمال تأسف علی رغم این که بیش از 4 ماه از مهلت پیمانکار برای تحویل واحدها گذشته است، شاهدیم نه تنها جریمه ی تأخیر از پیمانکاران اخذ نمی شود، بلکه قیمت ساخت نیز به بهانه ی افزایش قیمت مصالح افزایش یافته است و این در صورتیست که براساس دستور وزارت مسکن، افزایش مصالح در حدی نبوده تا موجب افزایش قیمت های پیمانکاری گردد و هر گونه افزایش قیمت های پیمانکاری مسکن مهر غیر قانونی تلقی می شود و حتی در صورت افزایش واقعی قیمت مصالح نیز با توجه به اینکه این افزایش ها پس از مهلت پیمانکار صورت گرفته است، نباید مشمول این افزایش قرار می گرفت.
آقای استاندار! متأسفانه چند دلیل موجب طولانی شدن پروژه ها گردیده است
1-    که یکی از آنها ضعف پیمانکاران (به دلیل عقد قراردادهای بدون توجه به گرید آنها) است.
2-     دلیل دیگر این که متأسفانه اجرای زیرساخت ها یا به پایان نرسیده و یا با تأخیر اجرا شده است.
3-    از دلایل دیگر این که متأسفانه بحث آورده ها، بهانه ای برای پیمانکاران در تأخیر ها شده است و حال این که با 2 سال سابقه ی بازرسی در تعاونی مسکن مهر کارمندان رشت یقیناً سهم آورده ی تعاونی از برنامه ی کاری عقب تر نبوده و حتی در تعاونی ما حتی بر اساس گزارش سالانه ی بازرسی که مورد تأیید کارشناسان رسمی دادگستری نیز بوده است، جلوتر بوده است.
آقای استاندار! از روز اول قرار بود که مسکن مهر با کمترین آورده و فقط با وام 15 میلیون تومانی ساخته شود اما هم اکنون ما با یک وام 25 میلیونی باید قریب 22 میلیون تومان نیز بپردازیم و تازه بیش از 3-4 سال نیز منتظر مانده ایم و این یعنی متأسفانه مسکن مهر در حال خروج از شمول صرفه ی اقتصادی است.
آقای استاندار! طرح مسکن مهر، حقیقتاً امیدی را در دل طبقه ی مستضعف برای خانه دار شدن ایجاد نمود و اینک با علائمی که از این طرح مشاهده می شود، این فروغ ها در حال از بین رفتن است. آقای استاندار، شما را به خدا نگذارید یکی از عملکردهای مهم و مثبت دولت، به نقطه ی سیاهی از بدقولی و بی مسئولیتی در استان گیلان تبدیل گردد و اگر چه ما می دانیم این کوتاهی ها و تخلف ها در زمان مسئولیت شما صورت نگرفته است، اما از شما به عنوان نماینده ی دولت در استان گیلان تقاضا داریم، هر چه زودتر به داد مردم برسید و نگذارید تا استعفاهای گروهی از این پروژه موجب شکست در آن و سرخوردگی مردم و افزایش جهشی قیمت مسکن در استان گردد.

یکی از اعضای مسکن مهر تعاونی کارمندان رشت
به نمایندگی از تمام متقاضیان مسکن مهر رشت

 


مشخصات مدیر وبلاگ
 
لوگوی وبلاگ
 

عناوین یادداشتهای وبلاگ
خبر مایه
بایگانی
 
لوگوی دوستان
 
دوستان
 

       
       

مسکن مهر کارمندان رشت

مسائل، مشکلات و گزارش های تعاونی مسکن مهر کارمندان رشت

@media print { /* your print styles go here */ #header, #footer, #menu { display: none; } body { font: 12pt georgia,serif; } h1 { font-size: 18pt; } h2 { font-size: 16pt; color: #000; } } @media screen and (min-width: 480px) and (max-width: 960px) { #header { display: none; } }