لطفاً این وبلاگ را محبوب کنید:

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی سایت نازک بین من در گوگل پلاس ایمنی شغلی پست الکترونیک درباره

90/10/21
8:8 ص

با توجه به اطلاعات حاصله از مسئولان اجرایی استانداری، مبلغ اضافه شده به ساخت پروژه مسکن مهر رشت، به حساب متر مربعی 37000 تومان می باشد که از این رقم 17000 تومانش با معافیت ها و بخشش های دولتی جبران شده و 20000 تومان افزایش مابقی به عهده ی متقاضیان است. با این حساب برای پروژه های 75 مترمربعی با احتساب پارکینگ و انباری و ... جمعاً برای 100 متر مربع حدود 2 میلیون تومان افزایش قیمت خواهیم داشت.
اینجانب به عنوان یکی از اعضای شهرک گلخانه ای رشت، حدوداً 10 روز پیش نامه ای به استاندارگیلان نوشتم و آن را تا کارتابل استاندار پیگیری کردم که در مطلب قبلی عین نامه را می توانید مطالعه نمایید.
ضمناً با توجه به مذاکره ای که با چند نفر از اعضای هیأت مدیره و مدیرعامل محترم تعاونی مسکن کارمندان رشت و مسئولان فنی استانداری داشته ام به نظر می رسد این پروژه تا تکمیل نهایی و اجرای کامل آن حدوداً یکسال به طول انجامد که ای کاش استانداری محترم به جای این که به فکر تأمین منفعت پیمانکاران باشد، نظارت بر سرعت و سلامت پروژه و جریمه ی پیمانکاران متخلف را داشته باشد.


مشخصات مدیر وبلاگ
 
لوگوی وبلاگ
 

عناوین یادداشتهای وبلاگ
خبر مایه
بایگانی
 
لوگوی دوستان
 
دوستان
 

       
       

مسکن مهر کارمندان رشت

مسائل، مشکلات و گزارش های تعاونی مسکن مهر کارمندان رشت

@media print { /* your print styles go here */ #header, #footer, #menu { display: none; } body { font: 12pt georgia,serif; } h1 { font-size: 18pt; } h2 { font-size: 16pt; color: #000; } } @media screen and (min-width: 480px) and (max-width: 960px) { #header { display: none; } }