لطفاً این وبلاگ را محبوب کنید:

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی سایت نازک بین من در گوگل پلاس ایمنی شغلی پست الکترونیک درباره

90/12/15
9:57 ص

امروز رییس جمهورمان، دکتر محمود احمدی نژاد به گیلان می آید و امیدوارم مسئولان استان، از ترس بازخواست، مشکلات مسکن مهر را مخفی نکنند (و آمارهای عجیب و قریب همم جلوی ایشان نگذارند که دعا می کنیم بازدید از مسکن مهر رشت در برنامه های ایشان تعبیه شده باشد)، بلکه با طرح صحیح آنها از قدرت و توان رییس جمهور در حل مشکلات عدیده ی مسکن مهر رشت استفاده نمایند.
بسیاری از مشکلات زیرساختی در مسکن مهر رشت با سرپنجه ی ریاست محترم جمهور به راحتی قابل حل است تا شاید کورسوی امید اجرای مسکن مهر که به خاموش می گراید، اندکی شعله ورتر شود.
توضیح این که مسکن مهر رشت، از سایر مراکز استان ها به مراتب عقب تر بوده و نه تنها دستمزد بالاتری از سایر استان ها برای پیمانکاران تصویب نمودند، بلکه همان دستمزد را در حالی که پیمانکاران چند ماه تأخیر نیز دارند افزایش مجدد دادند و با توجه به شرایط موجود و اظهارات مسئولان امر، به نظر می رسد ساخت ساختمان ها و آماده سازی زیر ساختها حداقل یکسال به طول انجامد.
خداوندا! امید ما مسکینان بی مسکن، به توست و سایرین وسیله ای بیش نیستند، خداوندا! توفیق خدمت به مسئولان را در خانه دار کردن مردم بیش از این نصیب شان بگردان.
 


مشخصات مدیر وبلاگ
 
لوگوی وبلاگ
 

عناوین یادداشتهای وبلاگ
خبر مایه
بایگانی
 
لوگوی دوستان
 
دوستان
 

       
       

مسکن مهر کارمندان رشت

مسائل، مشکلات و گزارش های تعاونی مسکن مهر کارمندان رشت

@media print { /* your print styles go here */ #header, #footer, #menu { display: none; } body { font: 12pt georgia,serif; } h1 { font-size: 18pt; } h2 { font-size: 16pt; color: #000; } } @media screen and (min-width: 480px) and (max-width: 960px) { #header { display: none; } }