لطفاً این وبلاگ را محبوب کنید:

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی سایت نازک بین من در گوگل پلاس ایمنی شغلی پست الکترونیک درباره

91/2/14
11:51 ع

می گویند عروس خانم شب خواستگاری از داماد سوال می کند که آیا هیچ خلافی انجام می دهد یا نه؟ و او گفت که نه اهل هیچ خلافی نیست، فقط گاه گداری سیگار می کشد، بعد عروس خانم پرسید چرا سیگار که این همه مضر است می کشد؟ و پسر گفت که درست است که سیگار مضر است، ولی او زیاد سیگار نمی کشد و فقط چون سیگار بعد از مشروب می چسبد سیگار می کشد، و دختر گفت پس مشروب هم می خوری!! و پسر گفت نه به اون صورت! فقط وقتی که دوستان پارتی می گیرند، این کار رو می کند! و دختر گفت پس اهل رفیق بازی هم هستی!! و پسر گفت فقط برای قمار بازی!! چون قمار بازی فقط دسته جمعی می چسبد و ...
حال داستان مسکن مهر ما هم شده مثل داستان بالا، که اگر تا آخرش را بخوانید متوجه شباهتش خواهید شد:
مقدمتاً عرض می کنم که تعاونی مسکن مهر ما، بین تعاونی های مسکن مهر رشت به لحاظ مدیران و اعضا و جذب آورده جزء بهترین تعاونی هاست، اما با این وجود چند ماه از پایان فرصت پیمانکارمان گذشته است ولی هنوز حدود 81% درصد از پیمانش را اجرا کرده و این 81%  نه از 100% پروژه، بلکه از 85% کل پروژه است یعنی با چند ماه از گذشت فرصت پیمانکار، از کل پروژه فقط حدود 68% اجرا شده است.
جالب است بدانید که پیمانکار ما با این که اینچنین از برنامه عقب افتاده است، تقاضای افزایش مبلغ پیمان هم نموده است و چون در بندرانزلی با این افزایش موافقت شده است، اینجاهم آن را شرط کرده است. البته شاید بگویید که شاید مبلغ اولیه ی پیمان کم بوده است، ولی باید بگویم که همان 85% پروژه به قیمت مترمربعی320 هزار تومان تعیین شده بود و حال این که قیمت کل پروژه های مسکن مهر در تمام کشور به اذعان وزیرمسکن بایستی برای اجرای 100% پروژه متر مربعی 300 هزار تومان تعریف می شد.
حالا شاید بگویید که خودتان قرارداد اشتباه بسته اید!!! و یا خودتان این پیمانکار را انتخاب کرده اید!!! و حال این که قیمت مزبور برای 85% پروژه از طرف شورای مسکن استان تعیین شده است و پیمانکاران و حتی مشاوران را نیز خودشان بدون ترک تشریفات و به صورت اجباری به تعاونی ها معرفی کردند.
آن موقع که شورای مسکن استان گیلان، تعاونی ها را مجبور به عقد قرار دادها با قیمت مزبور و با این پیمانکاران می نمود، مقامات مسکن و شهرسازی استان می گفتند که پیمانکار و تعاونی مثل بنزین و آتشند و نباید باهم روبروشوند و جالب است که حالا که پیمانکاران طبق پیش بینی های ما که در مقاله ای آنها را "ضعیف و گردن کلفت" معرفی کرده بودم توزرد از آب درآمده اند، مسکن و شهرسازی خودش را کنار کشیده است و تعاونی ما و سایر تعاونی ها را با پیمانکاران طرف می داند و احساس بی طرفی می کند.
جالب است که اکنون برای آپارتمان 75 متر مفید ما در مسکن مهر رشت، که ازحق نگذریم جای خوبی تعیین شده است، غیر از وام 25 میلیون تومانی و بدون افزایش قیمت برای 85 درصد پروژه باید 15 میلیون پول هم بدهیم و احتمالاً برای 100 درصد، پروژه حداقل 45 میلیون تومان به پای ما تمام خواهد شد که احتمالاً با آن هدفی که دولت تعیین کرده بود، بسیار فاصله دارد و البته با توجه به قیمت بالای مسکن، همچنان تنها و تنها و تنها راه خانه دار شدن اقشار ضعیف است البته اگر عمرمان قد بدهد.


مشخصات مدیر وبلاگ
 
لوگوی وبلاگ
 

عناوین یادداشتهای وبلاگ
خبر مایه
بایگانی
 
لوگوی دوستان
 
دوستان
 

       
       

مسکن مهر کارمندان رشت

مسائل، مشکلات و گزارش های تعاونی مسکن مهر کارمندان رشت

@media print { /* your print styles go here */ #header, #footer, #menu { display: none; } body { font: 12pt georgia,serif; } h1 { font-size: 18pt; } h2 { font-size: 16pt; color: #000; } } @media screen and (min-width: 480px) and (max-width: 960px) { #header { display: none; } }