لطفاً این وبلاگ را محبوب کنید:

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی سایت نازک بین من در گوگل پلاس ایمنی شغلی پست الکترونیک درباره

91/3/24
1:23 ع

امروز مدیرعامل تعاونی مسکن مهرمان را دیدم که خسته و عصبانی از اداره ای به اداره ای دیگر می رفت. می گفت دوماه پیش که برای کارهای اداری تعاونی مسکن رفت شهرداری، مسئولان محترم شهرداری گفته اند اول بروید مسکن و شهرسازی سهمیه ما را از زمین های پروژه بگیرید تا ما کارتان را راه بیندازیم، بنده ی خدا می گفت 2 ماه است دنبال احقاق حقوق شهرداری!!! از مسکن و شهرسازی می رود مسکن و شهرسازی؛ بعدهم شهرداری محترم علی رغم گرفتن 11 میلیارد تومان، هنوز آسفالت سرخیابان را تا ورودی پروژه معطل گذاشته است.
از آن ور هم انشعابات آب و برق و گاز هنوز علی رغم پرداخت هزینه ها روی زمین مانده است و از سوی دیگر هم، پیمانکار، ساز خودش را می زند و کار را خوابانده است تا افزایش قیمت را بر تعاونی دیکته نماید و مسئولان هم کلت را روی شقیقه ی تعاونی گذاشته اند که خودتان مسئولید و باید پاسخگوی ما و اعضا باشید؛ از آن ور هم که آن یارانه ای که به قول معاون عمرانی استاندار قرار بود به پیمانکاران بدهند تا کار را تمام کند هم به نتیجه نرسیده و همچنان در همان حد حرف باقی مانده است.
نمی دانم چرا هماهنگی بین سازمان ها و ادارات به خوبی صورت نمی گیرد تا اینچنین متقاضیان مسکن مهر در اثر سوءمدیریت متولیان استان همچنان در حسرت یک چهاردیواری اختیاری باشند.
راستی این دو عکس مربوط به 23/3/91 از پروژه مسکن مهر کارمندان رشت است:
23/3/91
 


مشخصات مدیر وبلاگ
 
لوگوی وبلاگ
 

عناوین یادداشتهای وبلاگ
خبر مایه
بایگانی
 
لوگوی دوستان
 
دوستان
 

       
       

مسکن مهر کارمندان رشت

مسائل، مشکلات و گزارش های تعاونی مسکن مهر کارمندان رشت

@media print { /* your print styles go here */ #header, #footer, #menu { display: none; } body { font: 12pt georgia,serif; } h1 { font-size: 18pt; } h2 { font-size: 16pt; color: #000; } } @media screen and (min-width: 480px) and (max-width: 960px) { #header { display: none; } }