لطفاً این وبلاگ را محبوب کنید:

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی سایت نازک بین من در گوگل پلاس ایمنی شغلی پست الکترونیک درباره

92/5/21
1:28 ص

بسم الله الرحمن الرحیم

امشب برنامه اقتصادی پایش، پیامی را از طرف فردی به نام علی خواند که از مشکلات مسکن مهر کارمندان رشت به خصوص تخلف پیمانکار و تأخیر پروژه گلایه می کرد، که این پیام با نمایش عکسی از پروژه (که به احتمال قریب به یقین از همین وبلاگ) همراه بود. ضمناً مقرر شد تا در هفته آینده برنامه پایش به مشکلات مسکن مهر بپردازد که امیدوارم این برنامه بیش از این که سیاسی و محملی برای تخریب دولت نهم و دهم و پروژه ی خوب مسکن مهر باشد، به بررسی تخصصی و ارائه راهکار در خصوص مشکلات مسکن مهر بپردازد.

از دوستان عزیز دعوت می کنم مشکلات مسکن مهر را به شماره  3000011 پیامک کنید، برنامه پایش حول ساعت 23 یکشنبه شبها پخش می شود.

پی نوشت: این برنامه قبلاً یکی از مقالات انتقادی ام به خود برنامه پایش را از وبلاگ (سلمان علی ع) نمایش داد و یکبار هم در همین برنامه، در مسابقه عکس 22 بهمن 91 نفر اول مسابقه عکاسی معرفی شدم.


مشخصات مدیر وبلاگ
 
لوگوی وبلاگ
 

عناوین یادداشتهای وبلاگ
خبر مایه
بایگانی
 
لوگوی دوستان
 
دوستان
 

       
       

مسکن مهر کارمندان رشت

مسائل، مشکلات و گزارش های تعاونی مسکن مهر کارمندان رشت

@media print { /* your print styles go here */ #header, #footer, #menu { display: none; } body { font: 12pt georgia,serif; } h1 { font-size: 18pt; } h2 { font-size: 16pt; color: #000; } } @media screen and (min-width: 480px) and (max-width: 960px) { #header { display: none; } }