لطفاً این وبلاگ را محبوب کنید:

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی سایت نازک بین من در گوگل پلاس ایمنی شغلی پست الکترونیک درباره

92/5/31
11:6 ع

بسم الله الرحمن الرحیم

جلسه ی امروز مجمع در حالی برگزار شد که پررنگ ترین مسئله ی آن، خستگی و نارضایتی اعضا از طولانی شدن پروژه بود. ای کاش قبل از برگزاری جلسه و زمانی که هنوز جلسه رسمی نشده بود، به سوالات اعضا پاسخگویی می شد تا ضمن جلب اعتماد اعضا، تنش ها و بی نظمی ها تقلیل می یافت. امروز آقای گلرخ به عنوان نماینده ی اداره ی تعاون، کار و رفاه رشت در جلسه شرکت کرده بود که اصرار داشت جلسه با نظم و قانون به پیش برود که از زحمت ایشان نیز تقدیر می گردد.

در پاسخ به سوالات و بی تابی های اعضا، مسائل مختلفی از سوی اعضای هیأت مدیره سابق و مدیرعامل شرکت تعاونی مطرح گردید که حقیر از حقانیت اکثر آنها اطلاع دارم و شخصاً مسائل و تخلفاتی را که قبلاً در این وبلاگ مطرح کرده ام را با قوت از طریق مراجع قانونی پیگیری می نمایم.

img_20130822_165215.jpg

جلسه چند دستور کار داشت که یکی از آنها تقلیل تعداد اعضای تعاونی از 400 به 300 بود، توضیح این که قبلاً که احتمال دریافت زمین بیشتری برای تعاونی وجود داشت، تعداد اعضا را 400 نفر فرض کرده بودند که با عدم تحقق این مسئله در واقع برای برگزاری جلسات و تأمین نصف به اضافه یک اعضا (201 نفر) دچار تأخیر و مشکل می شدیم که با این مصوبه مرتفع شد و البته امیدواریم با کمترین جلسات ممکن، در خانه هایمان مستقر بشویم.

در جلسه ی امروز، آقای یزدان سپرده گزارش بازرسی سالانه را به صورت مختصر اعلام و مورد تأیید اعضا قرار گرفت و آقای طالب پور (رییس اسبق هیأت مدیره) نیز گزارش هیأت مدیره را ارائه نمودند و آقای حسن پور (مدیرعامل شرکت تعاونی) نیز گزارشی از فعالیتهای خود تقدیم اعضا کردند که اعضا در خلال این صحبتها سوالاتی می کردند که در همان حین پاسخگویی می شد.

دستور کار دیگر جلسه، تمدید اعتبار تعاونی به مدت 2 سال بود، چرا که اعتبار 5 ساله تعاونی اتمام یافته بود و باید مجدداً تمدید می گردید تا تعاونی بتواند فعالیت خود را ادامه دهد.

آخرین دستور کار جلسه برگزاری انتخابات اعضای جدید هیأت مدیره و بازرسی بود که با تشکیل هیأت برگزاری انتخابات اجرا و نفرات منتخب و میزان رأی آنها به این شرح گزارش می گردد:

هیأت مدیره تعاونی:

عباس طالبپور  96 رأی

سید محسن فروغی  81 رأی

سید مرتضی جلوه  80  رأی

سیاوش آقاجانی   73 رأی

اصغر حق شناس   71 رأی

اعضای علی البدل هیأت مدیره:

اصغر نسیم دوست   34 رأی

میریحی پور   31 رأی

بازرسان تعاونی:

یزدان سپرده سیدانی   129  رأی

فریدون پور سمیعی   74  رأی

احمد رضا ترابی   70  رأی

بازرس علی البدل تعاونی:

احمد احمدنیا   56 رأی


مشخصات مدیر وبلاگ
 
لوگوی وبلاگ
 

عناوین یادداشتهای وبلاگ
خبر مایه
بایگانی
 
لوگوی دوستان
 
دوستان
 

       
       

مسکن مهر کارمندان رشت

مسائل، مشکلات و گزارش های تعاونی مسکن مهر کارمندان رشت

@media print { /* your print styles go here */ #header, #footer, #menu { display: none; } body { font: 12pt georgia,serif; } h1 { font-size: 18pt; } h2 { font-size: 16pt; color: #000; } } @media screen and (min-width: 480px) and (max-width: 960px) { #header { display: none; } }