لطفاً این وبلاگ را محبوب کنید:

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی سایت نازک بین من در گوگل پلاس ایمنی شغلی پست الکترونیک درباره

92/6/26
9:14 ع

بسم الله الرحمن الرحیم

امروز سه شنبه (26/6/92) بازدید از پروژه و حضور در جلسه هیأت مدیره تعاونی مسکن مهر کارمندان رشت انجام شد که با کسب اجازه از سایر اعضای تعاونی، موارد زیر گزارش می گردد:

1- سرعت پروژه به نسبتِ پیش از امانی شدن پروژه، چند برابر شده است و پروژه از تیرماه تا کنون بین 4 تا 5 درصد رشد واقعی داشته است.

2- با توجه به اخطار اداره ثبت املاک در خصوص حدود 70 نفر از اعضا که مالکیت داشتند، 35 نفر از این اعضا مستندات لازم را ارئه نموده و از لیست حذف خط خوردند و سایر اعضا در صورتی که در اسرع وقت نسبت به ارائه مستندات مثبته اقدام ننمایند، از اعضا حذف خواهند شد، البته این افراد می توانند قبل از حذف از لیست، شخصاً انصراف خود را اعلام نموده و شخصی از اقوام درجه یک خود را که واجد شرایط مسکن مهر باشد را معرفی نمایند تا با تأیید هیأت مدیره ( به شرط داشتن شرایط مسکن مهر و پرداخت آورده ی مصوب) فرد جدید به عضویت تعاونی درآید.

3- با توجه به نزدیک شدن به اتمام پروژه و سرعت یافتن آن و نیاز فوری تعاونی به نقدینگی، افرادی که آورده مصوب را ندارند، براساس مصوبه مجمع عمومی حذف خواهند شد و عجالتاً و در مرحله اول، افرادی که کمتر از 10 میلیون تومان آورده داشته اند، در فهرست حذف و جایگزینی با متقاضیان جدید قرار دارند؛ لذا همچنان از اعضای با کمتر از آورده مصوب دعوت به تکمیل آورده می گردد تا هم سرعت پروژه کم نشود، هم مشمول گرانی های احتمالی مصالح نشویم و هم به سایر اعضا ظلم نشود.

4- با توجه به تغییراتی که در مراحل کاری ضروری به نظر می رسد ساختار شکست از قسمتهای سلیقه ای و کم زحمت به سمت قسمتهای ضروری و پرزحمت تغییر یابد، با این شرح، احتمالاً بخشهایی مانند پکیج که شرط دریافت کنتور گاز است و لوله کشی توالت فرنگی و ... در لیست خدمات وارد شده و مواردی مانند کابینت و سینک و گاز رومیزی و ... که با سلیقه متقاضی مرتبط است از ساختار شکست حذف و به خدمات داوطلبانه تبدیل شوند.

5- به منظور تعیین خدمات داوطلبانه مقرر شد تا یک یا دو واحد را به صورت کامل با اسپیلت و سینک و هود و شیرآلات و ..... آماده نمایند و از گروه های 15 -30 نفره مالکان هر آپارتمان دعوت شود تا در این خصوص اعلام موضع نمایند.

6- با توجه به پیگیری های بعمل آمده، مبلغ تن خواه از 50 میلیون تومان به 300 میلیون ارتقا یافته است و این رویه موجب شده است تا پیمانکاران توانا، با دریافت بهنگام اجرت های خود، به پروژه مسکن مهر کارمندان رشت علاقمند شوند و امید است این رویه همچنان ادامه داشته باشد.


مشخصات مدیر وبلاگ
 
لوگوی وبلاگ
 

عناوین یادداشتهای وبلاگ
خبر مایه
بایگانی
 
لوگوی دوستان
 
دوستان
 

       
       

مسکن مهر کارمندان رشت

مسائل، مشکلات و گزارش های تعاونی مسکن مهر کارمندان رشت

@media print { /* your print styles go here */ #header, #footer, #menu { display: none; } body { font: 12pt georgia,serif; } h1 { font-size: 18pt; } h2 { font-size: 16pt; color: #000; } } @media screen and (min-width: 480px) and (max-width: 960px) { #header { display: none; } }