لطفاً این وبلاگ را محبوب کنید:

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی سایت نازک بین من در گوگل پلاس ایمنی شغلی پست الکترونیک درباره

92/12/18
12:15 ع

بسم الله الرحمن الرحیم


امروز جلسه ای در فرمانداری رشت با حضور معاون محترم فرماندار و مهندس خاوری (مدیر کل راه و شهرسازی) و آقای حسینی (مدیر تعاون، کار و رفاه رشت) و اعضای هیأت مدیره و مدیرعامل و یکی از اعضای محترم تعاونی برگزار گردید و مقدمتاً توضیحاتی از وضعیت نامناسب توقف کار و شرایط تحمیلی که از ابتدای این پروژه به تعاونی ها صورت گرفته صحبت شد و در ادامه نیز تصمیماتی خوبی اخذ گردید. مقرر شد تا:

1-  هزینه های جبران برخی ضایعات پیمانکار قبلی مانند اصلاح ایزوگام ها و ... حدود 350 میلیون تومان بود که 250 میلیون تومان آن مورد تأیید مسکن و شهرسازی قرار گرفت.

2-  مقرر شد طبق ساختار شکست مصوب، یک برنامه زمان بندی شده برای دریافت مابقی هزینه های ساخت و ساز تهیه و پس از تأیید اداره تعاون، کار و رفاه رشت، به سازمان راه و شهرسازی ارائه گردد که بلوک های تحویلی یا درصد پیشرفت کار، معیار پرداخت پول تعیین گردد.

3- رقم مناسب و قابل قبولی بعد از ارائه اولین صورت وضعیت که هم اکنون به رقم حدود 13 میلیارد ریال، آماده است برای جریان یافتن کار تحویل تعاونی گردد.

4- با توجه به برخی قیمت های اصلاحی، برخی اضافات و برخی جبران نواقص رقمی که مورد تأیید راه و شهرسازی و تعاونی قرار گرفت، متر مربعی حدود 404 هزارتومان برای ساخت پروژه (بدون هزینه های غیرساخت) بود که اگر چه تعاونی روی این رقم حرف داشت ولی جناب مهندس خاوری تأکید کردند که با کاهش هزینه ها همین رقم محقق گردد و حتی المقدور به جای استفاده از اجناس درجه 1 از اجناس و مصالح در حد قابل قبول استفاده گردد تا نیازی به افزایش قیمت نباشد که به نظر می رسد تعاونی به ناچار باید به این مسئله تن بدهد.

5- با توجه به این که به نظر هیأت مدیرفنی، مدیرعامل و هیأت مدیره تعاونی رقم موجود رقمی نیست که در صورت افزایش قیمتها سایر پیمانکاران و تعاونی ها نیز بتوانند به آن پایبند باشند، مقرر شد در صورت افزایش قیمت ها و موافقت راه و شهرسازی با افزایش قیمت برای سایر پیمانکاران، نسبت به تعاونی هایی که به صورت امانی کار می کنند نیز همکاری لازم به عمل آید.

امیدوارم مصوبات فوق هر چه زودتر موجب سرعت یافتن پروژه بشود.


مشخصات مدیر وبلاگ
 
لوگوی وبلاگ
 

عناوین یادداشتهای وبلاگ
خبر مایه
بایگانی
 
لوگوی دوستان
 
دوستان
 

       
       

مسکن مهر کارمندان رشت

مسائل، مشکلات و گزارش های تعاونی مسکن مهر کارمندان رشت

@media print { /* your print styles go here */ #header, #footer, #menu { display: none; } body { font: 12pt georgia,serif; } h1 { font-size: 18pt; } h2 { font-size: 16pt; color: #000; } } @media screen and (min-width: 480px) and (max-width: 960px) { #header { display: none; } }