لطفاً این وبلاگ را محبوب کنید:

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی سایت نازک بین من در گوگل پلاس ایمنی شغلی پست الکترونیک درباره

90/3/6
9:33 ص

خدا را شکر, به همت مسئولان تعاونی مسکن و پیمانکار پروژه و البته دوستان که در تأمین هزینه های پروژه کمر همت بسته اند, سرعت پروژه به حد مطلوبی رسیده است و هم اکنون به لحاظ سفت کاری, طبقات چهارم و پنجم در دست احداث است.

با توجه به اظهارات آقای حسن پور, مدیر عامل محترم شرکت تعاونی کارمندان رشت, پیمانکار تا تیرماه سقف و سربندی را اتمام می کند و این چنین مراحل نازک کاری در پاییز و زمستان قابل اجرا خواهد بود, ضمنا هم اکنون نیز برخی قسمتهای داخل آپارتمان ها از قبیل سیم کشی در حال اجراست.

با توجه به افزایش سرعت پروژه و نیاز پروژه به تأمین مالی, به منظور جلوگیری از کاهش سرعت پروژه, مسئولان تعاونی, مجبور به جایگزینی برخی اعضا بوده و البته مدتهاست که طی چند مرحله به این دوستان اخطار داده اند که بازهم از این دوستان درخواست می گردد تا طبق قراردادهای منعقده, هر چه زودتر نسبته به تأمین هزینه های واحدهای خود اقدام نمایند. مطمئنا هر چه سریعتر پروژه اتمام شود هزینه های اجاره و اسباب کشی دوستان کاهش می یابد.


مشخصات مدیر وبلاگ
 
لوگوی وبلاگ
 

عناوین یادداشتهای وبلاگ
خبر مایه
بایگانی
 
لوگوی دوستان
 
دوستان
 

       
       

مسکن مهر کارمندان رشت

مسائل، مشکلات و گزارش های تعاونی مسکن مهر کارمندان رشت

@media print { /* your print styles go here */ #header, #footer, #menu { display: none; } body { font: 12pt georgia,serif; } h1 { font-size: 18pt; } h2 { font-size: 16pt; color: #000; } } @media screen and (min-width: 480px) and (max-width: 960px) { #header { display: none; } }