لطفاً این وبلاگ را محبوب کنید:

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی سایت نازک بین من در گوگل پلاس ایمنی شغلی پست الکترونیک درباره

89/8/6
8:53 ص

مطلع شدم مشکلی که قبلا هم به آن اشاره کرده بودم و حتی به صورت مکاتبه ای از معاونت محترم عمرانی استانداری و مدیر کل ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات استان گیلان خواستار حل آن بودم بیخ پیدا نموده است. با اجبار در عقد قرارداد با مشاوران و پیمانکارانی که از طریق پایگاههای قدرت در مراجع دولتی مانند استانداری و مسکن و شهرسازی به تعاونی ها تحمیل شدند، آن هم خارج از اندازه ی توان آن شرکت های پیمانکاری، بیم می رفت که پیمانکاران ضعیف ولی گردن کلفت! عمدا یا سهوا در اجرای پروژه کوتاهی می کنند، بی آنکه از کسی بترسند و یا حساب برند.
اگر دوری در شهرک مسکن مهر رشت زده باشید، متوجه می شوید که پیمانکارانی که با روابط، حجم بیشتری از عملیات را پیمان گرفته اند، بسیار کندتر از سایرین مشغول کارند و در استانی (گیلان) که فقط 6-7 ماه مفید در سال برای عملیات ساختمانی وجود دارد، تمام این مدت به بطالت گذارنده شده و عملا یک سال به مدت اجرای پروژه افزوده است.
مطمئنا این طولانی شدن پروژه بیشترین خسارت را به متقاضیان وارد نموده و موجب هدر رفتن زحمات دولت در پروژه مسکن مهر می گردد.
مسکن مهر رشت با توجه به اینکه از سایر مراکز استانها دیر تر شروع گردید، نیاز بیشتری به بکارگیری پیمانکاران زبده و با مسئولیت داشت که متأسفانه با بکارگیری پیمانکاران ضعیف ولی گردن کلفت، مشکل مضاعف گردیده است. امید است، استاندار محترم، با ورود فوری به مشکل، فرصت طلبانی را که نه به زندگی مردم رحمی دارند و نه از ضربه به دولت ابایی، مهار و دستشان را از این پروژه که امید بی مسکنان است، مهار نماید.

مشخصات مدیر وبلاگ
 
لوگوی وبلاگ
 

عناوین یادداشتهای وبلاگ
خبر مایه
بایگانی
 
لوگوی دوستان
 
دوستان
 

       
       

مسکن مهر کارمندان رشت

مسائل، مشکلات و گزارش های تعاونی مسکن مهر کارمندان رشت

@media print { /* your print styles go here */ #header, #footer, #menu { display: none; } body { font: 12pt georgia,serif; } h1 { font-size: 18pt; } h2 { font-size: 16pt; color: #000; } } @media screen and (min-width: 480px) and (max-width: 960px) { #header { display: none; } }